Followers

Letakkan link blog anda =)

Tuesday, January 19, 2010

Jom Join UsraH!! =)


Assalamu'alaikum semua. Sehat? Seperti yang dijanjikan..... Poster-poster cantik untuk Let's join halaqah!! akan dipamerkan ^^

hehe. Alhamdulillah, kami baru lepas habis gantung flyers di sekitar Cfs, dengan satu tujuan. nak ajak SEMUA orang untuk join halaqah! Alhamdulillah.. berjaya sudah sekitar 3 pagi tadi.

Sebagai Program Manager, Tahniah yang amat sangat kepada committee2 pub n pro (syafiq kamil, presiden frc & fatehah, v.presiden 2 frc) yang berjaya atas promosi. Dan juga semua committee FRC yang banyak membantu..

Credit juga kepada presiden, syafiq yang menghasilkan poster yang amat lawa dan menarik! (semua poster ni dia yang buat) =) alhamdulillah..

Kekuatan 2 orang dan dapat disiapkan dalam masa sehari dan digantung bersama2 dalam satu malam! SubhanAllah, hebat antum! alhamdulillah.


Alhamdulillah.. banyaknya flyers dan poster yang berjaya digantung, dan ia kelihatan amat meriah. Ana, syafiq kamil, dan khairi yang hanya 4 orang. Dan sebelum tu dibantu oleh Zunnurain dan sister2 hebat dari FRC. Ana terfikir, apa yang menyebabkan Pub & Pro program-program yang lain menghadapi kesukaran dari sudut promosi, sedangkan kadang2 ianya diberi tempoh dalam masa yang lama.

=)

baru ana sedar, kadang2 kita membahagikan tugas, tapi kita selalunya lupa dan terlepas pandang untuk bantu dan tolong committee macamna nak jalankan tugas tu.. Apa yang patut buat. Bagaimana nak memudahkan. Macamna nak ringankan committee, yang kadangkala baru pertama kali melakukan biro tersebut. Tunjuk ajar dan langkah2 yang patut diambil. Sebelum ni sekadar nak pastikan kerja tu siap.. tapi x tolong dan didik.. Allah.. alhamdulillah.. Pengajaran yang baru! ^^ InsyaAllah, akan improve lepas ni!



hehe. Tentang usrah, ada yang nak pi study circle, sebab nak 10 markah FIM je.. tapi, Allah sediakan lebih dari itu insyaAllah.. Maka, posternya..


Kita dalam perjalanan MEMIMPIN ummah, dan yang penting MELINDUNGI mereka.
Maka, usrah adalah permulaan..

USrah bukan sekadar tempat untuk bercakap @ mendengar ceramah naqib.. tapi tempat untuk meningkatkan jati diri.. Apa yang x bleh selesai dalam usrah..

Duit?
Pelajaran?
Ilmu?
Sikap?

InsyaAllah.. joinlah usrah, dalami dengan sebenar2nya.. dan semua dapat diselaikan insyaAllah :)


Jom Support kempen ni kayh!

Kami membuat kempen bukan untuk ahli study circle sahaja.. tetapi sesiapa sahaja yang ingin merasai kemanisan berhalaqah.. Sesiapa yang berminat @ ada sebarang pertanyaan.. Boleh contact:

0132002497-Majdi

BarakAllahhufikum =)

wassalam..

7 comments:

  1. Allahu Akhbar..hebat2...cantik nyer poster2 tuh semua..semoga berjaya dengan program anda!!

    semoga setiap usaha walaupun kecik..dipandang olehNya..

    semoga mendapat mardotillah..amin..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..

    InsyaAllah, syukran atas sokongan us =)

    Ana yakin, us akan jadi designer yang lebih hebat! InsyaAllah..

    Amiiinnn...

    BarakAllahhufik.. ^^

    ReplyDelete
  3. Ingin saya boleh berdiri di tebing Nil dan laungkan tajuk entri ini, lalu angin Nil bertebaran menyentuh hati-hati manusia yang akhirnya akur dengan seruan itu...Moga Allah mudahkan urusan kita

    ReplyDelete
  4. Subhanallah.
    hanya itu yg terlafaz.
    moga Allah permudahkan sgala2nya.
    i'Allah, dgn hati yg lapang, bersih & ikhlas, akan mmbuka hati2 lain untuk brsama2 dlm halaqoh@usrah. amin.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Puteri: InsyaAllah.. laungkankan tulus kasihmu itu seluruh alam, hingga bisa menggegar bumi.. moga mereka terima utusan salam itu insyaAllah.. =)

    Myrah: Alhamdulillah, semoga Allah thabatkan hati dalam perjuangan. InsyaAllah, semoga Allah ampunkan dosa-dosa kita semoga tak menjadi hijab dan permudahkan segala urusan insyaAllah.. amin..

    ReplyDelete
  7. salam.. ana dr uia ktn,, nak pinjam poster.. :) utk promosi kt blog dalam skit masa lg.. syukran..

    ReplyDelete