Followers

Letakkan link blog anda =)

Friday, February 5, 2010

Jarang menulis tentang keadaan diri. Tapi sekarang rasa itu ada.

Sekarang berada di rumah tercinta. Best2! ;) hehe. Hujung minggu yang memang aku bercadang untuk balik. Walaupun terpaksa mengorbankan 1 kuiz fizik (hari sabtu). huhu~ nanti aku nak minta balik pada sir untuk buat kuiz tu. Bukan apa, jika tidak balik minggu ni. Aku tak pasti bila lagi akan ku pulang. Rindu mak, abah, dan adik-adik. Rindu rumah. Sudah sebulan setengah rasanya aku tidak pulang, dan selepas ni exam. Walaupun exam tamat pada 22 hb. Mungkin aku hanya boleh pulang pada 4hb bulan berikutnya.. Jadi, aku nekad pulang pada hujung minggu ni. Mengambil udara kampung halaman yang pasti memberi seribu makna.

Aku teringat cerpenku yang belum sudah 24434. Antum dah baca? Aku biarkan tergantung begitu lama.. mungkin pembaca pun sudah lupakan.. Bercadang dan nekad untuk menyambungnya selepas exam. Pasti! insyaAllah.. hehe. Doakan berjaya. Banyak betul benda yang aku cadang nak buat lepas cuti, baca buku, tulis blog, aaa... macam2 lah.huhu. Bila aku pulang dan melihat wajah ibu abahku, perasaanku mejadi seribu satu makna. Wah! best betul. hehe.

X kisahlah, janji sekarang dah berada di rumah. Syoknya! hehe =) aku lepas ni exam ~~ huhu..Wahh! Cuaknya.. banyak lagi x cover ni.. tak apa2, aku akan usaha dan insyaAllah, aku yakin Allah tolong aku..

p/s: macam x mau balik Uia je (perasaan biasa lepas balik rumah) ~

3 comments:

  1. amat memahami keadaan sedemikian..
    so hargai lah setiap masa kt umah..
    -pesanan dr orang yang rindukan kampung~

    ReplyDelete
  2. Siapa tak seronok tengok muka parents dan adik2. Definitely, duduk rumah lagi seronok dari UIA. Hehe

    ReplyDelete
  3. Dur: insyaAllah, sedang menghargai ^^ (maaf jika saya membuatkan anda rasa ingin pulang ke rumah)

    Amal: Yup! kan best jika Uia dibuat dalam rumah saya.. hehe..

    ReplyDelete